mercatique

Ενότητα:

Επιστημονική Ορολογία

Ξενόγλωσσος όρος

mercatique

marketing

Ελληνική απόδοση όρου

μελέτη αγοράς (αγοραλογία)

Περιγραφική ερμηνεία όρου

Σύνολο ενεργειών οι οποίες αποβλέπουν στην εντόπιση των αναγκών των καταναλωτών και στην ανάλογη και συνεχή προσαρμογή της παραγωγής και της εμπορίας των προϊόντων. (Τομέας : Εμπόριο)

Θεματική ενότητα

Οικονομία

Παρατηρήσεις-Σχόλια

Σημείωση : Γενικότερα νοούνται όλες εκείνες οι ενέργειες που αφορούν την πρόβλεψη, τη διαπίστωση και ενδεχομένως τη δημιουργία, την ενίσχυση ή την ανανέωση των αναγκών του καταναλωτή για ορισμένη κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών, ώστε να επιτυγχάνεται η διαρκής προσαρμογή του παραγωγικού και εμπορικού μηχανισμού μιας επιχείρησης στις διαπιστωθείσες ανάγκες.

Τόμος

5

Χρονολογία έκδοσης τόμου ΔΕΟΝ

1994

Creative Commons

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές - CC BY-NC-SA

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/