μάρκετινγκ
Ενότητα:
Νεολογισμοί: ελληνογενείς και ξενόγλωσσοι
Νεολογισμός
μάρκετινγκ
Πρόταση ΚΕΕΟΝ
(αγοραλογία)
Μέρος του Λόγου
Ουσιαστικό
Θεματική Ενότητα
Νεολογισμοί Γενικού Λεξιλογίου
Παράθεμα χρήσης
«Ο άνθρωπος του μάρκετινγκ, πιστός στην αρχή ότι το φως έρχεται από τον καταναλωτή, στρέφεται πάντοτε προς την αγορά»
Παραπομπή
ΤΟ ΒΗΜΑ, 12-10-1975
Παράθεμα χρήσης
«Με ποιό διεθνές “μάρκετιγκ”, λοιπόν, δίνονται τα δάνεια για τη δημιουργία θερμοκηπίων πρώιμων κηπευτικών»
Παραπομπή
ΤΟ ΒΗΜΑ, 30-11-1976, σελ. 2
Παράθεμα χρήσης
«Την Πέμπτη στις 7, στον Οργανισμό Χειροτεχνίας (Μητροπόλεως 9) θα μιλήσει ο εκπαιδευτικός σύμβουλος του Υπ. Παιδείας κ. Δημ. Αναγνωστόπουλος με θέμα : “Σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ”»
Παραπομπή
ΤΟ ΒΗΜΑ (Οδηγός - Διαλέξεις), 15-5-1977, σελ. 9
Παράθεμα χρήσης
«Η αύξηση του προϊόντος ανά απασχολούμενο μπορεί βέβαια να γίνει με πιό εντατική δουλειά, με καλύτερη οργάνωση, καλύτερα συστήματα, καλύτερο μάρκετινγκ, αλλά τα περιθώρια σε όλες αυτές τις κατευθύνσεις είναι περιορισμένα»
Παραπομπή
Ιωάν. Παλαιοκρασσάς, ΤΟ ΒΗΜΑ, 5-2-1984, σελ. 17
Παράθεμα χρήσης
«Κι έτσι, στην τέχνη και στο καλλιτεχνικό κύκλωμα, συχνά κυριαρχούν οι νόμοι της αγοράς. Νόμοι, που επιβάλλουν τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, τα μεσολαβητικά επαγγέλματα, το κυνηγητό του μεγαλύτερου κέρδους, τη μετατροπή του θεάματος σε αγορά του θεάματος»
Παραπομπή
Φώτης Γεωργελές, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, τεύχ. 7 (1553), 16-2-1984, σελ. 17
Παράθεμα χρήσης
«Το παρασκήνιο του μάρκετινγκ των φαρμάκων»
Παραπομπή
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 7-3-1984, σελ. 27
Παράθεμα χρήσης
«Για παράδειγμα ότι όλα αυτά είναι στημένα, ότι δε γράφω εγώ τα τραγούδια αλλά κάποιοι υπάλληλοι, δεν υπάρχει τίποτα, όλα είναι θέμα μάρκετινγκ»
Παραπομπή
Χ. Βακαλόπουλος, ΑΝΤΙ, τεύχ. 256, 16-3-1984, σελ. 33
Τόμος
7
Χρονολογία έκδοσης τόμου ΔΕΟΝ
2000
Creative Commons
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές - CC BY-NC-SA